وبلاگ مرکز تایپ و طراحی و ترجمه ایران

type&design&translate

TDT
برندی نوین در عرصه خدمات آنلاین
telegram.me/irtdt

irtdt.ir

سفارش پروژه های تایپ، طراحی و ترجمه خود را می توانید از طریق تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید:
ایمیل: info@irtdt.ir
تلگرام: adtdt@

طبقه بندی موضوعی

قیمت ترجمه تخصصی صفحه ای برق قدرت

admintdt | دوشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱ ب.ظ

ایا قیمت برای ترجمه به صورت صفحه ای محاسبه می گردد؟ ایا این قیمت براساس تخصصی بودن متن هم تاثیر گذار بوده است؟ قیمت برای ترجمه های تخصصی برق قدرت چگونه می باشد؟

ترجمه تخصصی برق قدرت- قیمت ترجمه تخصصی صفحه ای برق قدرت 
با توجه به اینکه ترجمه را به انواع و اقسام گوناگون و متنوعی از زبان های موجود در دنیا ترجمه می کنند این ترجمه ها همراه با نرخ قیمت های متفاوتی بوده است. البته این تفاوت در نرخ قیمت ها را هم یکی را براساس تعداد صفحه مشخص و تعیین می کنند و دیگری مربوط به تخصصی و یا ساده بودن متن ها بستگی دارد.
با این وجود یک مترجم خوب باید به تمامی اصول و قوانین ترجمه اگاه بوده و بتواند بهترین ترجمه را ارائه دهد. این قیمت ترجمه صفحه ای بودن بر این مبنا می باشد که نوع ترجمه را براساس تعداد صفحات محاسبه می نمایند و به این بستگی ندارد که تخصصی و یا متن ساده ای بوده باشد.

ترجمه تخصصی برق قدرت

از بین مجموعه انواع ترجمه های صورت گرفته برای هر گونه از انواع پایان نامه و پروژه های دانشجویی می توان به پروژه تخصصی برق قدرت اشاره کرد که با وجود اینکه دارای یک بخش عملی برای ارائه ی پروژه ی خود بوده است بخشی دیگر مربوط به ارائه ی تحقیق در مورد موضوع انتخاب شده و گزارش کار پروژه بوده است.
پس این ترجمه ی تخصصی برق قدرت همراه با دو بخش می باشد که می توان با فرمول های مواجه شد که برای محاسبه به کار رفته و این ترجمه کننده باید انها را به طور دقیق و خوانا به زبان مورد نظر تبدیل نماید.
با توجه به اینکه نمونه ای از پروژه های تخصصی و فنی بوده است قیمت ترجمه تخصصی با نمونه های ساده تا حدودی متفاوت در مرکز های ترجمه ارائه می گردد.
 ترجمه تخصصی برق


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی