وبلاگ مرکز تایپ و طراحی و ترجمه ایران

type&design&translate

TDT
برندی نوین در عرصه خدمات آنلاین
telegram.me/irtdt

irtdt.ir

سفارش پروژه های تایپ، طراحی و ترجمه خود را می توانید از طریق تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید:
ایمیل: info@irtdt.ir
تلگرام: adtdt@

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

انجام کار تایپ اینترنتی در منزل

admintdt | چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۲ ب.ظ

انجام کار تایپ اینترنتی در منزل از خدمات یک مرکز تایپ حرفه ای است که برای صرفه جویی در وقت و انرژی شماست.

قیمت تایپ فارسی در ورد
برای رفاه حال دانشجویان پذیرش سفارشات آنلاین تایپ میسر شده است که برای سرعت بخشیدن در امر تایپ، تایپیست های حرفه ای بصورت غیر حضوری و در منزل این کار را انجام می دهند. تایپ امری است که متخصص خود را می خواهد و بتواند با ده انگشت خود صدها کلمه را در ساعت تایپ کند. برای انجام سریع و فوری این خدمات مرکز ترجمه و تایپ ایران ترجمه، سفارشات شما عزیزان را به تایپیست های حرفه ای که از سراسر ایران بخاطر مهارت و سابقه شان از طریق آزمون جذب شده اند تحویل خواهد داد تا ایشان با فراغ بال و به دور از استرس محیط کاری متن شما را در منزل تایپ و در اسرع وقت یا در زمانی ک شما تعیین می کنید تحویل دهند.


  • admintdt

قیمت تایپ فارسی در ورد

admintdt | چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ب.ظ

قیمت تایپ فارسی در ورد به دلیل تعدد تایپیست در بازار بسیار کاهش یافته و اغلب مردم ترجیح می دهند تا با واگذاری کار تایپ به بیرون، در زمان خود صرفه جویی کنند.
یکی از راه حل های اساسی برای اتمام کار ماشین نویسی نرم افزاری به نام ورد است.
مجموعه ی آفیس و به خصوص ورد در کامپیوتر توانسته است جای ماشین نویس های قدیم را بگیرد و این توانایی در سطوح ابتدایی برای اغلب افراد با ورود موبایل های لمسی به دنیای ارتباطات آموخته شد.
از کارکرد های مهم تایپ آن است که می توان نمودار و حتی اشکال مختلف را در بطن متن قرار داد.
این روش ها سبب شده است تا دیگر ماشین نویس ها نتوانند دوام بیاورند و از رده خارج شوند.
در طول سال های اخیر بعد از حذف ماشین نویس ها روز به روز قابلیت های نرم افزار ورد برای تایپ بیشتر گشت و تایپست های حرفه ای وارد میدان شدند.
امروزه با اینکه تعدد تایپست وجود دارد اما باز هم شرکت ها، ارگان ها و سازمان ها به دنبال افراد حرفه ای می گردند تا در صول چند دقیقه یک قرار داد کاری را تنظیم نماید و یا کارهایی از این قبیل را انجام دهد.

قیمت تایپ فارسی با وجود تعدد تایپست چه تغییری کرده است؟

معمولا زمانی که عرضه در صنعتی بیشتر از تقاضا می شود قیمت نزول پیدا می کند. در صنعت تایپ نیز بعد از ورود تایپست های حرفه ای قیمت تایپ تغییر نمود.
امروزه دیگر تنها تایپ روی قیمت اثر نمی گذارد و شناخت قابلیت های ورد در تایپ فارسی و انگلیسی بیشتر اهمیت دارد.
هر یک از تایپیست های حرفه ای باید بتوانند قابلیت هایی که همه ساله به ورد اضافه می شو را فرا بگیرند و در عمل آن را بکار ببرند.
معمولا قیمت تایپ فارسی به دلیل راحت بودن نوشتن آن توسط افراد کمتر از تایپ انگلیسی است و این پارامتر تاثیر زیادی روی تعیین هزینه ی تایپ خواهد گذاشت.


  • admintdt

قیمت تایپ سوالات تستی امتحانی ریاضی

admintdt | چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۵۹ ب.ظ

قیمت تایپ سوالات تستی امتحانی درس ریاضی بیشتر از تایپ معمولی خواهد بود زیرا وارد کردن فرمول های ریاضی کاری سخت خواهد بود.
سوالات تستی امتحانی یکی از موارد تایپ هستند که در اغلب زمان ها به تایپیستی مطمئن واگذار می شوند.
مسلما هزینه و قیمت تایپ سوالات تستی بسیار بیشتر از تایپ های  معمولی متون خواهد بود زیرا تایپیست علاوه بر تایپ باید تمامی تنظیمات قرار گیری متون را نیز انجام دهد.
یکی از مهمترین مهارت های یک تایپیست که با ورود نرم افزار ورد اهمیت پیدا کرد، شناخت تنظیمات موجود در نوار ابزار ورد است. این شناخت به تایپیست کمک می کند تا بسیاری از تنظیمات دلخواه را در این نرم افزار انجام داد.
وجود این تنظیمات و نوار ابزارها کمک می کند تا علاوه بر آسان شدن کار تایپ، متن تولید شده شکیل تر باشد و خواننده تمایل بیشتری به خواندن آن داشته باشد.

قیمت تایپ سوالات ریاضی

با اینکه قیمت تایپ سوالات امتحانی بیشتر از تایپ های معمولی است اما نرخ تایپ سوال ریاضی بسیار بیشتر خواهد بود.
در تایپ سوالات ریاضی علاوه بر نوشتن و تنظیم کردن صفحه وارد کردن فرمول های ریاضی نیز اهمیت می یابد.
هیچ درس ریاضی بدون فرمول نخواهد بود و کنار هم قرار گیری این فرمول ها و اعداد می تواند با شکل خاص باشد که از تایپیست زمان بیشتری را خواهد گرفت.
با اینکه تنظیمات موجود در نرم افزار ورد برخی از فرمول های ریاضی را به صورت کامل نشان می دهد اما باز هم نیاز است تا برخی از فرمول تایپ شوند و این کار اندکی سخت تر از تایپ معمولی کتب است.
تمامی مواردی که بیان شد دست به دست هم خواهند داد تا هزینه ی تایپ سوالات امتحانی و تستی ریاضی بیشتر شود.


  • admintdt

مرکز خدمات تایپ سریع انگلیسی

admintdt | چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۵۸ ب.ظ

مرکز خدمات تایپ سریع انگلیسی با استفاده از روش های جدیدی توانسته است به سرعت تایپ بیافزاید و همزمان تعداد زیادی از پروژه های تایپ را از مشتریان خود قبول کند.
بسیاری از مراکز خدمات برای آنکه بتوانند در طول مدت زمان کمی همه ی فرآیند های تایپ را آموزش دهند، اساتید مجربی را استخدام می کنند.
در واقع همزمان با بالارفتن ورژن مجموعه ی آفیس این مراکز سعی خواهند کرد تا مهارت تایپ سریع را به تایپیست های خود اموزش دهند.
این فعالیت به دلیل انکه می تواند تعداد سفارشات را بالا برد انجام می گیرد و هزینه ی آن بعد از گرفتن سفارشات جبران خواهد شد.
همانطور که می دانید تایپ انگلیسی یکی از سخت ترین روش های تایپ است که مشتریان معمولا برای آنکه بتوانند بهترین کیفیت را دریافت کنند مداوما باید تایپیست خود را تغییر دهند.
اما مراکز ترجمه با گرفتن تاییده از مشتریان خود همزمان تایپ انگلیسی را به تعداد زیاد انجام می دهند که کیفیت آن بسیار بالا تخمین زده شده است.

تایپ سریع انگلیسی به چه شیوه ای ممکن خواهد شد؟

تایپ انگلیسی از تایپ ده انگشتی منشا می شود و می توان با استفاده از آن روش های تایپ سریع را بدست آورد.
تایپ انگلیسی به غیر از کار دست ممکن است از طرق دیگر مثل گفتار و یا نرم افزار های خاصی ممکن باشد.
مراکز اغلب برای بالا بردن درجه کیفیت مجموعه ی خود همواره از این برنامه ها و نرم افزار های تایپ استفاده می کنند تا به یک مرکز خدمات تایپ سریع مبدل گردند.
در زیر فیلمی با مضمون مسابقات تایپ سریع را خواهیم دید.



  • admintdt

پرتال ارائه تایپ متون صنایع

admintdt | چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۵۶ ب.ظ

در سایت تخصصی رشته های فنی مهندسی برای ارائه خدمات تایپ و ترجمه متون مختلف رشته صنایع پرتال جداگانه ای در نظر گرفته اند.
کاربران می توانند از طریق این پرتال ها اقدام کنند.
از آن جایی که رشته های فنی مهندسی از جمله رشته های پرطرفدار می باشند و از طرفی خدمت رسانی به این دانشجویان بایستی به بهترین شکل صورت گیرد.
برای انجام خدمات دانشگاهی از قبیل تایپ و ترجمه سایتی تخصصی طراحی شده است و مدت هاست که سرویس دهی های خود را آغاز کرده اند.
در این سایت برای تک تک رشته ها مثل صنایع، مهندسی برق پرتال جداگانه ای را در نظر گرفته اند و از این طریق سفارش های کار تایپ و ترجمه را قبول می کنند و توسط متخصصین اجرایی می نمایند.



  • admintdt