وبلاگ مرکز تایپ و طراحی و ترجمه ایران

type&design&translate

TDT
برندی نوین در عرصه خدمات آنلاین
telegram.me/irtdt

irtdt.ir

سفارش پروژه های تایپ، طراحی و ترجمه خود را می توانید از طریق تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید:
ایمیل: info@irtdt.ir
تلگرام: adtdt@

طبقه بندی موضوعی

۵۳ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

نرخ تضمینی ترجمه متون فارسی

admintdt | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۸ ب.ظ

انجام ترجمه متون فارسی به انگلیسی آن هم به صورت تضمینی طبیعتاً نرخ های بالاتری نسبت به سایر خدمات ارائه شده در این عرصه باید داشته باشد.
دهند یعنی دقت نمی کنند که این کار چطور و چگونه انجام شود می توان متن ترجمه شده باکیفیتی را داشت و یا این که تکنیک های مورد نیاز برای این کار چیست تا با بهره مندی از آنها متون را به بهترین شکل ترجمه نمایند. به کارگیری دانش لازم برای ترجمه متون فارسی و انگلیسی در کنار تجربه نتیجه قابل قبولی را رقم خواهد زد یعنی می توان یک متن ترجمه شده به صورت تضمینی را دریافت کرد. این در حالی است که نرخ خدمات تضمینی در زمینه ترجمه انواع و اقسام متون فارسی یا انگلیسی تا حدودی بالاتر از دیگر خدمات خواهد بود.
برای ترجمه متون فارسی نرخی پایه در نظر گرفته می شود و پس از بررسی متن با توجه به تعداد کلمات برآورد قیمت می شود و تخفیفات لازم اعمال می شود، از جمله تخفیف حجمی و تخفیف دانشجویی.

  • admintdt

تکنیک های آموزش ترجمه متون فارسی

admintdt | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ

کسب اطلاعات بیشتر درباره ترجمه متون فارسی و تکنیک های مورد نیاز این کار نیاز به آموزش دارد در غیر این صورت نباید انتظار ترجمه اصولی و باکیفیت را داشت.
دانستن اصول کار ترجمه برای هر کس که قصد انجام خدمات حرفه ای دارد، ضروری است. این اصول به گونه ای است که در دانشگاه های کشور رشته ای به نام مترجمی وجود دارد که علاوه بر بالا بردن سطح دانش افراد نسبت به سایر زبان های خارجی و نوع نگارش آنها تکنیک های ترجمه را هم آموزش می دهد. طبیعتا اصولی که بایستی در ترجمه متون فارسی به انگلیسی مد نظر قرار داده شود در سایر زبان های خارجه متفاوت خواهد بود. آموزش تکنیک های کار ترجمه تاثیر زیادی در کیفیت متون نهایی می گذارد. پس بهتر است این آموزش ها را نزد افراد حرفه ای و متخصص بیاموزید.



  • admintdt

سایت تخصصی ترجمه فارسی

admintdt | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ

سایت ترجمه ایران ارائه دهنده خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی می باشد که بهترین مترجمین کشور را از راه گزینش تخصصی آماده خدمت رسانی کرده است.
پس از راه اندازی مرکزهای تخصصی، نوبت به سایت های تخصصی رسیده است. در این سایت ها که بهترین مترجمین کشور را به خدمت گرفته اند تنها هدفی که دنبال دارند این است که خدمات ترجمه ای بسیار باکیفیت را ارائه نمایند. اگر به دنبال مترجم ماهر و زبده می گردید تا متون فارسی خود را به ایشان تحویل دهید و در مقابل ترجمه ای دقیق و روان تحویل بگیرید، سایت ایران ترجمه با داشتن سابقه ی طولانی در امر ترجمه گزینه ی مناسبی خواهد بود. این سایت یکی از موفق ترین سایت ها در این عرصه می باشد که تخصص زیادی در ارائه ترجمه مفهومی و دقیق متون دارد.



  • admintdt

سایت ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی ادبی

admintdt | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ

سایت ترجمه ایران خدمات تخصصی خود را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند.

سایت ترجمه تخصصی- سایت ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی ادبی 
از اصول ترجمه این است که مترجم هنگامی که متنی را ترجمه می نماید به این نکته توجه نماید که مخاطب اصلی این متن چه کسی است و قرار است به چه کسی عرضه گردد، توجه به این امر کمک شایانی به حفظ لحن نویسنده می کند و رضایت خواننده را بالا می برد.
مرکز ترجمه ایران با داشتن مجرب ترین کارشناسان این امکان را فراهم آورده تا با رعایت اصول ترجمه نیاز مشتریان را حل نماید.



  • admintdt

موسسه انجام ترجمه فوری

admintdt | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۴ ب.ظ

موسسه یا همان سایت اینترنتی ترجمه ایران از جمله فعالانی هست که سفارش ترجمه های فوری را پذیرش می کند و در تلاش است که به بهترین شکل ممکن آنها را انجام دهد و در اختیار کاربر قرار داده شود.
علاوه بر این که در حال حاضر موسسه های خصوصی زیادی راه اندازی شده که علاوه بر انجام ترجمه متن و متون مختلف در همه زمینه ها کار آموزش زبان های خارجه به خصوص انگلیسی را هم به طور جدی پیگیری می کنند. با توجه به رونق بازارهای اینترنتی کاربران به این نتیجه رسیدند که می توانند سایت یا همان موسسه اینترنتی را طراحی نمایند و از این طریق خدمات آنلاین ترجمه را ارائه دهند. به دلیل کاهش هزینه های جانبی انجام ترجمه به این روش، سفارش های پذیرش شده را به صورت فوری انجام می دهند در عین حال که قیمت های در نظر گرفته شده برای این کار نیز مناسب و تا حدودی پایین هستند.
برای اینکه ترجمه مورد نظر فوری و در اسرع وقت انجام گیرد، مهارت و تسلط مترجم در امر ترجمه بسیار تعیین کننده است، مترجمی که در حوزه ی مورد بحث تسلط دارد و تمامی واژگان و اصطلاحات را می داند به محض برخورد با پیچیدگی های ترجمه خیلی  سریع بهترین تصمیم را اتخاذ می کند. مترجمینی که کار ترجمه فوری انجام می دهند باید تجربه کافی در این زمینه را دارا باشند تا بتوانند با کمترین اشتباه بهترین و باکیفیت ترین ترجمه را انجام دهند.

  • admintdt

تکنیک های تضمینی ترجمه سریع

admintdt | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۳ ب.ظ

با رعایت تکنیک های کار ترجمه می توان متون را سریع و به صورت تضمینی ترجمه کرد به گونه ای که در رساندن مفهوم متن هیچ خللی مشاهده نشود.
برای داشتن کار باکیفیت و تضمینی نیاز است اصول و تکنیک های مربوط به آن را رعایت کنید و در این صورت تهیه متن ترجمه شده بدون نقص را می توان انتظار داشت. بسیاری از کسانی که کار ترجمه را به صورت حرفه ای انجام می دهند و سفارش انواع متون تخصصی رشته های مختلف را می پذیرند، توصیه می کنند حتما تکنیک های مورد نظر برای این کار، اجرایی شود تا در ادامه بتوان خیلی سریع متون را ترجمه کرد در عین حال که متن بدست آمده از لحاظ کیفیتی در سطح بالایی قرار دارند، هزینه های در نظر گرفته شده برای کار ترجمه هم تا حد قابل توجهی کاهش می یابند.



  • admintdt

پرتال بهترین ترجمه مقاله پرستاری

admintdt | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۳ ب.ظ

ترجمه ای باکیفیت از مقاله های رشته پرستاری که به بهترین شکل انجام شده است را می توانید از طریق پرتال های تخصصی این رشته دریافت کنید.

پرتال بهترین ترجمه مقاله پرستاری- پرتال بهترین ترجمه مقاله پرستاری 
مقاله های زبان اصلی رشته های پزشکی و پرستاری کمک زیادی به محققین این رشته می کنند زیرا نکات و قواعد مطرح شده در این مقالات بکربوده و حاصل تلاش محققان خارجیست و می تواند سطح دانش خواننده را تا حد قابل توجهی ارتقا بخشد. از آنجا که یک متن یا مقاله ی نگاشته شده در حیطه ی پزشکی یک متن تخصصی بشمار می آید، پس وجود واژگان و اصطلاحات دانش پزشکی از مشخصه های این متون است. مترجم متون تخصصی حتما می بایست در شاخه ی مورد نظر پزشکی که مقاله در مورد آن به رشته تحریر درآمده علم داشته باشد و نیز یک مترجم حرفه ای باشد و اصول ترجمه را بداند و سابقه ترجمه ی این گونه متون را داشته باشد چرا که متون تخصصی مخصوصا رشته پزشکی از ترجمه ی متون عمومی دشوار ترند.



  • admintdt

قیمت بهترین ترجمه مقاله دندانپزشکی

admintdt | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۲ ب.ظ

بهترین ترجمه برای مقاله های دندانپزشکی را می توان از متخصصین این امر انتظار داشت البته قیمت ارائه خدمات بسته به نوع مقاله و سختی آن مشخص می شود.
دانشجویان و محققین رشته دندانپزشکی برای اینکه بتوانند خود را با علم روز دنیا هم قدم کنند بایستی از کتاب ها و مقالات نوشته شده در این حوزه استفاده کنند. اکثر مقالات رشته هایی مثل دندانپزشکی و پزشکی و علوم مهندسی به زبان انگلیسی می باشند و نیاز به مترجم متخصص یک امر ضروری است. برای این که بتوانید بهره مندی کامل و جامع از منابع علمی این حوزه را داشته باشید لازم است آن را به بهترین شکل ترجمه نمایید. این نوع ترجمه را متخصصین و مترجمین برتر انجام می دهند و از طرفی قیمت ها بر اساس یک قیمت پایه و معیارهای مورد نظر تعیین خواهند شد.

  • admintdt

سایت تضمینی ترجمه حرفه ای

admintdt | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ب.ظ

سایت های حرفه ای که از تخصص کافی در زمینه ترجمه متون به زبان های مختلف برخوردارند کلیه خدماتی که ارائه می دهند در عین ارزان بودن، تضمینی و باکیفیت هم می باشند.

سایت تضمینی ترجمه حرفه ای- سایت تضمینی ترجمه حرفه ای 

خدمات تضمینی که کیفیت خوب و قیمت مناسب داشته باشند را هر جایی نمی توان پیدا کرد. فقط افراد حرفه ای و کاربلد این مزایا را با خود به همراه می آورند. برای مثال در حوزه ترجمه و سایر خدمات دانشگاهی سایت ایران ترجمه یکی از موفق ترین و حرفه ای ترین فعالان این عرصه به شمار می رود. سفارش همه نوع مقاله و متون رشته های مختلف را قبول می کنند و با در اختیار داشتن عده ای از بهترین مترجمین در حوزه های عمومی و تخصصی کار ترجمه را آغاز می نمایند. کیفیت کار به نحوی است که کلیه خدمات را بصورت تضمینی ارائه می دهند و به همین روش توانسته اند اعتماد جامعه هدف خویش را جلب نمایند.

  • admintdt

قیمت انجام ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی صنایع غذایی

admintdt | سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۰ ب.ظ

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی با مناسب ترین قیمت برای تمام گرایش های رشته صنایع غذایی انجام می شود.

ترجمه تخصصی صنایع غذایی- قیمت انجام ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی صنایع غذایی 
انجام ترجمه های تخصصی و عمومی این مرکز توسط کادر مجرب صورت می گیرد و هر متن تخصصی در اختیار مترجم مربوطه قرار می گیرد تا از ترجمه اصولی بهره مند گردد.
دانشجویان و سایر عزیزانی که نیاز به ترجمه یک متن، کتاب، مقاله و ... می توانند آن را در اختیار ما قرار دهند و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند این مرکز ضمن ارائه خدماتی با کیفیت سعی در جلب رضایت مشتریان از تمام جوانب را دارد تا از این طریق بتواند پاسخی به اعتماد آنها بدهد.



  • admintdt