وبلاگ مرکز تایپ و طراحی و ترجمه ایران

type&design&translate

TDT
برندی نوین در عرصه خدمات آنلاین
telegram.me/irtdt

irtdt.ir

سفارش پروژه های تایپ، طراحی و ترجمه خود را می توانید از طریق تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید:
ایمیل: info@irtdt.ir
تلگرام: adtdt@

طبقه بندی موضوعی

سفارش ترجمه زیرنویس فیلم با قیمت مناسب

admintdt | دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۵۷ ق.ظ

سفارش ترجمه زیرنویس فیلم مورد نظر خود را می توانید به سهولت از طریق یک سایت تخصصی ترجمه که با قیمت مناسب خدمات خود را ارائه می دهد، انجام دهید. 
ترجمه حرفه ای از یک فیلم یا سریال با برقراری ارتباط با فیلم، لذت بردن از آن و درک عمیق زیباشناختی فیلم رابطه مستقیم دارد. اگر بگوییم نود درصد این زیبایی را دیالوگ ها می سازند گزاف نگفته ایم.
تصور کنید که از یک فیلم مشهور که همگان از آن تعریف کرده اند و به شما نیز پیشنهاد داده شده، یک ترجمه ضعیف انجام شده باشد و شما آن را تماشا کنید! آیا آن طور که باید به جانتان می نشیند؟ برای مثال فیلم معروف Game of thrones را در نظر بگیرید. هر چند که جلوه های ویژه و بازی بی نظیر بازیگران از ویژگی های این فیلم است، اما این فیلم بدون دیالوگ یا با یک زیرنویس ضعیف اصلا ارزش دیدن ندارند!
زبان عامیانه و گاه پر طمطراق فیلم باید با تکنیک های حرفه ای ترجمه شود و مترجم باید مسلط به اصول ترجمه شفاهی باشد و اصطلاحات و واژگان عامیانه فیلم را بصورت روان به فارسی یا هر زبان دیگر برگرداند.
مرکز تخصصی ایران ترجمه با سابقه طولانی در امر ترجمه چنین مترجمان شفاهی را در اختیارتان قرار خواهد دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی