وبلاگ مرکز تایپ و طراحی و ترجمه ایران

type&design&translate

TDT
برندی نوین در عرصه خدمات آنلاین
telegram.me/irtdt

irtdt.ir

سفارش پروژه های تایپ، طراحی و ترجمه خود را می توانید از طریق تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید:
ایمیل: info@irtdt.ir
تلگرام: adtdt@

طبقه بندی موضوعی

قیمت طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

admintdt | شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ب.ظ

طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ بهترین طراحی را به شما می دهد و با استفاده از قابلیت های آن دست تان برای ایجاد ایده های مورد نظرتان باز می باشد. که این طراحی ها با قیمت هایی که دارند چشم افراد زیادی را به سوی خود کشانده اند.

قیمت طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ- قیمت طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ 
فتوشاپ که از نرم افزار های بسیار موفق شرکت ادوبی بوده است و با استفاده از ورژن های جدیدی که تقریبا هر ساله به بازار می فرستند و دستان طراحان را برای ایجاد آنچه در ذهنشان شکل می گیرد باز می گذارد. همانطور که می دانید قابلیت های ابزار در به وجود آمدن کیفیت طرح بسیار تاثیر گزار می باشد. این ابزارها می تواند از ساده ترین آن یعنی مداد تا پیشرفته ترین آنها همچون فتوشاپ باشد، که هر کدام در نوع خود مؤثر می باشند و بصورت مرحله ای استفاده می شوند. پس این ابزار است که به کمک طراح آمده تا ایده خود را به بهترین وجه بر روی کاغذ بیاورد. حال اگر این طرح برای کارت ویزیت باشد که بسیار می تواند جذاب و کارآمد باشد. زیرا برای طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ ممکن است از عکس استفاده بشود که در این صورت فتوشاپ بهترین گزینه می باشد و یا به صورت برداری که باز هم شرکت ادوبی با ایجاد نرم افزار ایلستریتور قابلیت دیگری را برای طراح ایجاد می کند. تا بتواند در هر شرایطی طراحی جذاب و مفیدی را برای کارت ویزیت که هدف آن اطلاع رسانی می باشد، انجام دهد. این کارت ویزیت ها بسته به نوع خود از یکی از این دو نرم افزار و یا در نرم افزار کورل دراو طراحی و به مرحله چاپ می رسد. در آنجا چاپخانه ها با توجه به جنس چاپی و فرم کارت ویزیت که گاهی باید برای فرم خاص آن تیغه تهیه شود، مراحل پایانی را انجام می دهند. که تمام این مراحل با توجه به جلب مشتریانی که این کارت ها انجام می دهند از قیمت پایینی برخوردار می باشد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی