وبلاگ مرکز تایپ و طراحی و ترجمه ایران

type&design&translate

TDT
برندی نوین در عرصه خدمات آنلاین
telegram.me/irtdt

irtdt.ir

سفارش پروژه های تایپ، طراحی و ترجمه خود را می توانید از طریق تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید:
ایمیل: info@irtdt.ir
تلگرام: adtdt@

طبقه بندی موضوعی

سفارش طراحی بروشور فست فود

admintdt | دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ب.ظ

آیا سفارش طراحی بروشور از طریق سایت های اینترنتی امکان پذیر است؟ بروشور فست فود در فروش آن هم تأثیر می گذارد؟ این بروشور باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
فست فود چیست؟ فست فود به غذایی گفته می شود که به سرعت طبخ شود، به همین دلیل به غذای سریع معروف است. این غذا برای افرادی که مشغله زیادی دارند و وقت درست کردن غذا ندارند مناسب می باشد و با توجه به قیمت آن مشتری های بیشتری را به خود اختصاص می دهد. این رستوران ها هر کدام با ایجاد طعمی متفاوت سعی دارند بیشتر دیده شوند و مشتریان زیادی را به خود جذب کنند و خود را به یک برند معروف مانند برندهایی چون مک دونالد یا kfc تبدیل کنند، این رستوران ها می دانند که اگر بخواهند به چنین برند های جهانی برسند باید علاوه بر تلاش مضاعف، تبلیغات کنند، تبلیغات در جهت درست می تواند سرعت موفقیت شما را افزایش دهد. بروشور با معرفی غذاها و عکس هایی که برای کیفیت بهتر آن پیشنهاد می شود در لابراتوارهای عکاسی گرفته شود. طراحان با توجه به دانش خود در زمینه طراحی بروشور و استفاده از تجربه، بروشوری را ایجاد می کنندکه عناصر با هم در یک هماهنگی کامل باشند. در این بروشور ها از چه رنگهایی استفاده می شود؟ این بروشور ها با توجه به نوع آن باید از رنگهای گرم و اشتها آور مانند قرمز، نارنجی استفاده شود تا باعث ترغیب مشتری شود. همینطور رنگ های با هارمونی در کنار هم قرار می گیرند. شما می توانید با سفارش به طراحان این مرکز موفقیت خود را تضمین کنید.



  • admintdt

طراحی بروشور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی