وبلاگ مرکز تایپ و طراحی و ترجمه ایران

type&design&translate

TDT
برندی نوین در عرصه خدمات آنلاین
telegram.me/irtdt

irtdt.ir

سفارش پروژه های تایپ، طراحی و ترجمه خود را می توانید از طریق تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید:
ایمیل: info@irtdt.ir
تلگرام: adtdt@

طبقه بندی موضوعی

اصول طراحی انواع کارت ویزیت

admintdt | شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ

در طراحی انواع کارت ویزیت چه اصول و آدابی رعایت می شود؟
در طراحی کارت ویزیت های ارائه شده توسط طراحان در سراسر جهان ، اصولی برای ایجاد طرح های جدید و موثر رعایت شده است. به کار بردن این اصول باعث می شود تا مخاطبان تاثیر پذیری بیشتری را از اثر داشته باشند. اصول طراحی کارت های ویزیت باعث می شود تا مخاطب با تمام ظرفیت ذهنی و با روح خود با طرح ارتباط برقرار نماید. شاید این نوع ارتباط کمی اغراق آمیز باشد ولی در مدت زمان بسیار کوتاهی می توان با کارت های ویزیت طراحی شده مبتنی بر رعایت اصول اصلی ، می توان تاثیری عمیق در ذهن مخاطب داشت.
یکی از موفقیت ها در رعایت اصول طراحی کارت ویزیت این است که باعث می شود بذر تفکر طراح در ذهن مخاطب کاشته شود. حاصل این بذر در ذهن مخاطب به یاد داشتن این نوع تبلیغ می باشد. شما نیز می توانید برای طراحی کارت های ویزیت مخصوص به خود با طرحی خارق العاده و کیفیتی بالا و قیمت مناسب با ما در ارتباط بوده و بعد از مشاوره با تیم طراحی ما بهترین طرح را برای کارت ویزیت خود تهیه نمائید. کافیست با ما در ارتباط باشید.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی